loading...

Monday 9 April 2018

Alhamdulillah!!!Terima kasih kepada Najib apabila PRU nak dekat Beliau memasukkan wang 300 ringgit setiap sorang rakyat Malaysia!!Cuba Check ke Akaun Bank Islam masjng masing!!


TERKINI : BR1M 2018 TELAH DI KREDITKAN KE AKAUN .. SILA SEMAK AKAUN ANDA..
Pembayaran Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) 2018 kepada kira-kira 7.2 juta isi rumah dan individu bujang yang berkelayakan akan dibuat secara berperingkat bermula Isnin ini.
Ketua Setiausaha Perbendaharaan, Tan Sri Dr. Mohd. Irwan Serigar Abdullah berkata, pembayaran bantuan yang diperkenalkan sejak 2012 itu dibuat secara tiga kali ansuran dengan peruntukan dianggarkan RM6.3 bilion.
“Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak akan melancarkan BR1M di Pekan, dekat sini esok. Sehari selepas itu, para penerima boleh memeriksa bayaran yang dikreditkan terus ke akaun bank masing-masing,” katanya dalam sidang akhbar selepas majlis perasmian Program Bahtera 2018 (Edisi Timur) bertemakan Bumiprenerus of Tomorrow di Pusat Konvensyen Antarabangsa Sultan Ahmad Shah di sini hari ini.
Program yang menawarkan lebih banyak peluang dan insentif bagi usahawan bumiputera zon Timur untuk mempelajari selok-belok serta mengembangkan perniagaan itu disempurnakan oleh Pengerusi Jawatankuasa Kesihatan, Sumber Manusia dan Tugas-Tugas Khas negeri, Datuk Seri Norol Azali Sulaiman bagi mewakili Menteri Besar, Datuk Seri Adnan Yaakob

No comments:

Post a Comment